26.06.2012

Outfit + new shoes + delicious cookies = recipe for amazing day !

Ostatnie kilka dni pod względem pogody są tak zmienne, że czasem nie wiem czy założyć krótkie spodenki i najcieńszy t-shirt czy może ciepły sweter, długie spodnie i najważniejsze – parasol !

Jednak na to spotkanie postanowiłam wybrać ten drugi zestaw ( było to dobre posunięcie z mojej strony, ze względu na wieczorną burzę ) Biały sweterek z cudną, czarną kokardką, której niestety nie widać na zdjęciu i do tego czarne spodnie, które na pierwszy rzut oka wyglądają jak skórzane.


The last few days in terms of weather is so variable that sometimes don't know what should I wear : shorts and most thinnest t-shirt or maybe a warm sweater, long pants, and most importantly - an umbrella! However,fot  the meeting I decided to choose the second set (this was a good move on my part, because of an evening storm) White sweater with gorgeous black bow, which unfortunately can not see in the picture and to the black pants, which at first glance appear as leather.




sweater: Zara, trousers: Jacqueline Riu
Ciepłe, wakacyjne dni już dają się we znaki (szczególnie do południa) a ja znowu zostałam bez jakieś części garderoby, tym razem to były buty. Przeszłam wszystkie sklepy poszukując jakiś, które mogły by zająć to zaszczytne miejsce w mojej szafie, niestety bez rezultatów. Odpuściłam już sobie znalezienie czegoś sensownego i z taką właśnie myślą wpadłam sobie na cudowne sandałki :


Venezia



Ciacha, ciacha !

Kiedy już za oknem burza i ulewa, a w telewizji brak żadnych interesujących filmów najczęściej wyszukuje jakieś ciekawe przepisy na ciasteczka, ciasta czy inne słodkości. ( nie zawsze wychodzą mi tak jak na zdjęciu w książce kucharskiej ale myślę, że problem może tkwić w produktach, bo kiedy tak o 21 w niedzielę zaczynam piec, zdarza się, że brakuje jakiegoś składnika ale dla mnie nie stanowi to żadnej przeszkody i robię dalej swoje ). I tak ostatnio nudząc się wieczorem znalazłam przepis na owsiane ciasteczka Dukana !

When the storm outhere , and any interesting  movies usually finds some interesting recipes for cookies, cakes and other sweets. (My cookies not always are as pictured in the cookbook but I think the problem may be inherent in the products, because when such a 21 on Sunday I want to do some cookies, it happens that the ingredient is missing, but for me this is not any obstacle and make it further). I just recently getting bored in the evening I found a recipe for oatmeal cookies by Dukan.


Składniki :                                                                          

- 9 łyżek otrębów owsianych

- kilka łyżek cukru ( ja użyłam brązowego)
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 1 łyżeczka cynamonu
- 3 łyżeczki jogurtu naturalnego
- ubite białko z jajka
- kilka kropel aromatu waniliowego




Ingredients:
- 9 tablespoons of oat bran                                                                                                             
- A few tablespoons of sugar (I used brown)                                                                                               
- Teaspoon baking powder                                                                                                             
 - 1 teaspoon cinnamon                                                                                                                             
 - 3 tablespoons plain yogurt                                                                                                                 
  - Beaten egg protein                                                                                                                            
  -A few drops of vanilla extract

Wszystkie składniki ze sobą wymieszać, wyłożyć na papier do pieczenia. Piec w 190 stopniach przez 15 minut.
All the ingredients mix together, put the baking paper. Bake at 190 degrees for 15 minutes.


Ps. Wypróbujcie i napiszcie jak Wam wyszło !

Try and share with me the effects of i!

K.

1 komentarz: