20.06.2012

What about dumplings? :)

Kolejny dzień kiedy termometr pokazuję że zapowiada się iż będzie 30 stopni. Powoli mam dość już tych upałów. Po ciężkiej pracy mój rok szkolny nieoficjalnie już się zakończył (oficjalnie zostały mi jeszcze dwa tygodnie) ale nie o tym chciałam pisać, dzisiaj wypadł bardzo hucznie obchodzony przeze mnie Dzień Pieroga. Nie mam pojęcia czy takie święto istnieje ale na pewno ja i moi znajomi mamy ten dzień wpisany w kalendarzu i przynajmniej raz w miesiącu je obchodzimy. Do tak ciężkiej pracy jaką jest lepienie pysznych pierogów ruskich założyłam jeden z moich ulubionych zestawów czyli sweter i szorty. :) Warto wspomnieć że chyba każdy mój "ulubiony zestaw" ma w swoim składzie sweter. 
Ale o mojej miłości do swetrów napiszę innym razem!

Another hot and sunny day I woke up and I realised that today again will be 30 degres. I can't stand it.. My school ends and for two weeks holidays starts! Today is special day for me cause it is Dumplings day it means that me and me friends spend time together doing our favouirite dish: pierogi. 
About my outfit i wonted to be comfortable that's why I chose my mint sweater and pastel purple shorts. 
 
To drewniane pudełko zostało przywiezione z Indii przez wujka mojej koleżanki, obecnie są tam różne pamiątki. 

 wearing: sweater: Cubus shorts: don't remember :( 
Pomiędzy robieniem farszu a lepieniem udało mi się wygospodarować trochę czasu na odpoczynek który przeznaczyłam na przeczytanie kilku rozdziałów nowej książki. 
                                                                          
Na koniec jeszcze chcę Wam powiedzieć że mój następny post będzie o właśnie o KSIĄŻKACH bez których nie wyobrażam sobie dnia oraz trochę więcej o tym jaka jestem
.
Today I started reading antother book from my collection, thats why in my next post I will write you about my "book lovin" and something how am I!

M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz