27.07.2012

Hej w góry w góry!

Jak tam Wasze wakacje?
Ja jestem zachwycona swoimi. Przez pierwsze dwa tygodnie lipca byłam z moimi znajomymi w górach. Spaliśmy pod namiotami z dala od cywilizacji... wyobraźcie sobie że jesteście w środku lasu na polanie, z każdej strony otaczają Was góry, gdzieś niedaleko płynie potok...  Nie wiem jak dla Was ale dla mnie taka cisza i dużo wysiłku fizycznego to najlepszy sposób na odreagowanie stresu nagromadzonego przez rok szkolny. Przez te widoki i atmosferę do reszty zakochałam się w górach i bardzo chcę tam wrócić. A teraz ukrycie wzdycham do tego wszystkiego i planuję kolejną wyprawę. Niestety nie mam zbyt dużo czasu na rozmyślania bo muszę w końcu zakończyć remont mojego pokoju który trwa ponad miesiąc. Na szczęście zostało już tylko urządzanie i dobieranie dodatków co bardzo mnie cieszy. A co do zdjęć to nie mam ich za dużo gdyż moja lustrzanka odmówiła posłuszeństwa i bardzo szybko się rozładowała :(.
UDANYCH WAKACJI <3










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz